بررسی فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ از نظر ظاهر و ظرافت

تعداد بازدید
27
زمان انتشار
زمان مطالعه

2 دقیقه

برای بررسی فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ به صورت کاملاً سطحی باید گفت فرش 700 شانه با تراکم‌های مختلفی در بازار موجود است که بهترین تراکم و استانداردترین آن فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ می‌باشد که بسیاری از تولید کنندگان فرش، این تراکم را مورد استفاده خود قرار می‌دهند. البته، فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ شناخته شده است که بهترین تراکم این شانه به شمار می‌رود. پس پیشنهاد برای تجربه بهترین خرید، خرید فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ است. در این مقاله از فرش راحیل به بررسی فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ به طور کامل پرداخته‌ایم. پس با ما تا انتها همراه باشید.

معرفی فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ با دستگاه hcp بافته می‌شود که در ارتقای کیفیت فرش نقش مهمی را ایفا کرده است. نتیجه در نظر گرفتن مزایای فرش 700 شانه تراکم 2550، چشم پوشی از معایب آن شده  است که موجب افزایش روز افزون طرفداران این فرش شده است. ارتفاع خاب زیاد فرش و لطافت بالای آن، مقاومت فرش را در برابر پاخور بودن افزایش داده و آن را مناسب نشست و برخاست طولانی مدت کرده است. تنوع طرح و رنگ فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ هنر اصالت ایرانی را حفظ می‌کند.

تراکم بالای فرش ۷۰۰ شانه مقاومت آن را افزایش می‌دهد و موجب تضمین عمر طولانی آن می‌شود. در حالی که از نظر ظرافت نمی‌توان این فرش را نسبت به فرش‌های دستباف دست کم گرفت. همچنین، اعتبار و شهرت فرش 700 شانه تراکم 2550 یکی دیگر از عوامل مهمی است که در فروش و محبوبیت آن نقش بزرگی را ایفا کرده است. در کنار این موارد، بررسی فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بررسی فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

در این بخش می‌خواهیم به بررسی فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ از نظر ضخامت آن بپردازیم که گویای لطافت و ظرافت فرش مذکور است. رابطه‌ای معکوس در میان ارتفاع نخ خاب یا همان ضخامت فرش و ریز بافت بودن فرش ماشینی یا فرش دستباف در میان است. از طرفی رابطه مستقیمی هم بین ضخامت فرش و لطافت آن مطرح است؛ بنابراین، هرچه فرش ریز بافت‌تر باشد، ضخامت فرش کاهش پیدا کرده و بافت آن ظریف‌تر خواهد شد.

بررسی فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

انتخاب بافته ۷۰۰ شانه متناسب با میزان بودجه، سلیقه خریدار، نوع نیاز و مکان کاربری بدون تغییر در ضخامت با تراکم‌های مختلف می‌باشد. به طور معمول، تمامی بافته‌های 700 شانه با تراکم‌های مختلف مانند فرش 700 شانه ارزان قیمت کاشان دارای ضخامت حدود 10 الی 11 میلی متری هستند. بدیهی است که بافته 700 شانه تراکم ۲۵۵۰ نسبت به بافته‌هایی مثل ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه دارای ضخامت بیشتری می‌باشند؛ از این رو، این ویژگی یک مزیت برای فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ به شمار می‌رود؛ چون دارای لطافت بسیار زیادی می‌باشد.

جمع بندی

با مطالعه و بررسی فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ و مشخصات آن‌، می‌توانید تصمیم گیری کنید که انتخاب چه فرشی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما  به شمار برود. شما می‌توانید برای خرید بررسی فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با قیمتی به صرفه و اقتصادی به فروشگاه فرش راحیل مراجعه کرده و از بین محصولات موجود، محصول منتخب تضمین شده و باکیفیت خود را به راحتی خریداری کنید.

بررسی فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

گروه مطالب مرتبط با انتخاب شما